Yardım

  • Sipariş nasıl verilir?    ^ Sayfa başı

    Her ürünün yanındaki "Sepete Ekle" düğmesini tıklayarak sipariş verebilirsiniz. Siparişlerinizi alışveriş sepetinizde biriktirebilir, adetlerini değiştirebilir ya da bazılarından vazgeçebilirsiniz. Alışveriş sepetinizden çıkartmak istediğiniz ürünlerin adetlerini sıfırlamanız gerekir. Bu işlemden sonra "Yeniden Hesapla" düğmesine basarak alışveriş sepetinizin son durumunu görebilirsiniz. Sepetinizdeki ürünler kesin sipariş anlamına gelmez. Ancak "Satın Alıyorum" düğmesini tıkladıktan sonra satın alma işlemi başlar.

  • Alternatif Alıcı Bilgileri    ^ Sayfa başı

    Sitemizden verdiğiniz siparişlerde, "Teslimat Bilgileri " kısmında "Yeni Teslimat/Fatura" kısımları dikkatle doldurulmalıdır. Siparişlerinizi, belirlediğiniz alternatif alıcıların ancak kimlik ibrazı karşılığında teslim alabileceğini unutmayınız.

  • Kargo Ücretleri    ^ Sayfa başı

    • 250 TL ve üzerindeki yurtiçi siparişlerinizde kargo bedeli tarafımızdan ödenir. 
    • 250 TL'nin altındaki yurtiçi siparişlerde kargo bedeli faturanıza 6 TL olarak eklenir.
    • İade sonrası satın aldığınız ürünlerin toplam bakiyesi 250 TL üzerindeyse kargo ücreti iade edilir. Toplam bakiyenin altındaki iade işlemlerinde hiçbir şekilde kargo ücreti iade edilmez.

     

  • Üye olun    ^ Sayfa başı

    Sitemizde indirimli alışveriş yapabilmek için sitemize üye olmanız gerekiyor. Bunun için bir form doldurmanız ve kendinize ait bir şifre seçmeniz yeterli.

    Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz fakat sitemizdeki çeşitli avantajlarımızdan (Eski ve yeni siparişlerin takibi, indirim ve kampanyalardan erken haberdar olma vb.) faydalanmak için üye olmanız gerekmektedir.

  • Kredi Kartı ile Ödeme    ^ Sayfa başı

    Kredi kartıyla yaptığınız ödemelerde kart bilgileriniz yalnızca bankanızla sizin aranızda kalır. "Kom Tekstil ve Konfeksiyon Sanayi A.Ş." işlemlerin hiçbir aşamasında kredi kartı bilgilerinizi göremez veya kaydedemez. Tüm işlem  Bankanızla sizin aranızda gerçekleşir.

  • Bilgileriniz ve Gizlilik    ^ Sayfa başı

    Üyelerimizin bilgileri kesinlikle üye onayı olmadan üçüncü şahıslara verilmez.
     

  • EFT/Banka Havalesi    ^ Sayfa başı

    Garanti Bankası Garanti Bankası
    Şube: Rumeli Caddesi (406)
    Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
    IBAN: TR73 0006 2000 4060 0006 2953 93
    Akbank Akbank
    Şube: Rumeli Caddesi (432)
    Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
    IBAN: TR84 0004 6004 3288 8000 0959 50
    Yapı Kredi Yapıkredi
    Şube: Gunesli Medya (685)
    Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
    IBAN: TR71 0006 7010 0000 0073 0534 00
    İşBank İşbank
    Şube: Gunesli Kurumsal (1255)
    Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
    IBAN: TR57 0006 4000 0011 2550 0928 99
  • Üyelikten ayrılma    ^ Sayfa başı

    Üyelikten ayrılmak için "İletişim" sayfasına gitmeniz ve buradaki "İletişim formu" ile iptal isteğinizi ve üyelik bilgilerinizi bize göndermeniz yeterlidir.

  • Şifre hatırlatma    ^ Sayfa başı

    Eğer şifrenizi unuttuysanız Şifre Hatırlat sayfamızı kullanarak kısa sürede şifrenize ulaşabilirsiniz.

  • Şifre değiştirme    ^ Sayfa başı

    Herhangi bir nedenle şifrenizi değiştirmek istiyorsanız "Üyelik Bilgilerim" sayfasına girerek buradaki "Şifremi değiştirmek istiyorum"a tıklamanız yeterli. Gelen sayfada yeni şifrenizi yazarak "Gönder" düğmesine tıkladığınız takdirde değişiklik gerçekleşmiş olacaktır.

  • Siparişin faturalandırılması    ^ Sayfa başı

    Faturanız teslimat adresiniz esas alınarak siparişinizin içinde gönderilecektir. Liste fiyatlarına KDV dahildir ve faturalandırma da KDV dahil olarak yapılır. -%10 indirim; EFT, havale ve tek çekimde sepetteki indirimli ürünlere uygulanmaz.

  • Siparişim elime ne zaman ulaşır?    ^ Sayfa başı

    Sitemizden alışveriş yapan siz kredi kartı sahiplerinin güvenliği için siparişinizi verdiğiniz andan itibaren ödeme / fatura bilgilerinin kontrolü gerçekleşmektedir. Bu yüzden, siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme / fatura bilgilerinin doğruluğunun banka tarafından onaylanması gereklidir. Onayın sağlıklı olarak alınması halinde, iş günleri içinde saat 14:00 e kadar, aynı gün içinde kargoya verilir. Siparişleriniz kargoya teslim edildikten sonra İstanbul içine en geç 2 iş günü, İstanbul dışına en geç 4 iş günü içinde ulaştırılacaktır. Çalışma saatlerimiz haftaiçi 08:00-18:00 arasındadır.

  • Haftasonu Siparişleri    ^ Sayfa başı

    Cumartesi, pazar veya resmi tatil günleri yapılan siparişler tatil gününden sonraki ilk iş günü işleme alınarak sevkiyat yapılacaktır.

  • Yurtdışı Siparişler    ^ Sayfa başı

    Sitemizden yurtdışı ve KKTC' ye sipariş verilememektedir. Siparişlerini 0212-639 72 26 no.lu telefona veya satis@kom.com.tr adresine gönderebilir ve bilgi alabilirsiniz.

  • Hatalı / Eksik Teslimat    ^ Sayfa başı

    Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz. Çalışma saatlerimiz haftaiçi 08:00-18:00 arasındadır.

  • Sipariş iptal işlemleri    ^ Sayfa başı

    Siparişler, en geç aynı iş günü içerisinde saat 14:00' a kadar iptal edilebilir. Saat 14:00'den sonra verildiği için bir sonraki iş gününe sarkan siparişler ise bir sonraki gün saat 14.00'e kadar iptal edilebilir. İptal işlemi (0212) 639 72 26 no. lu telefon veya musteri@kom.com.tr adresine  isim, soyadı ve sipariş no bildirilerek yapılabilir.

  • İade işlemleri ve Politikamız    ^ Sayfa başı

    Değişim ve iade işlemlerinde MNG kargo Doğusan şubesi 249432150 kod numarası ile gönderim yapabilirsiniz.

    Firmamız iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz. İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir:

    Ürünün eksiksiz ve hasarsız durumdaki kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarının yanı sıra, irsaliyeli faturası ve iade iletişim formu.

    Hijyen kurallarını aşarak alt iç giyimlerde yapılan denemelerde ürün değişimi yapılamaz. (kadın-erkek)

    Mayo deneme sürecinde ağ kısmındaki hijyen bantları asla çıkarılmamalıdır. Aksi halde değişim yapılmaz.

    KOM mağazalarında sadece ürün değişimi yapılmaktadır; para iadesi yapılmaz.

    www.kom.com.tr'de ürün değişimi sadece aynı renk ve bedende gerçekleşmektedir. Farklı ürünle değişim yapılamaz.

    Taşıma sırasında oluşmuş hasar, kargo firması tarafından telafi edilir. Paketi teslim almadan tutanak tutturulması önerilir.

  • Adres Bilgileri    ^ Sayfa başı

    Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres ve telefon bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. Üyelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz adres ile siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres farklı ise sipariş formunu doldururken bu konuya dikkat ediniz.