kom logo

Yardım

Üyelik İşlemleri

Sipariş İşlemleri

Ödeme İşlemleri

Teslimat İşlemleri


Sipariş nasıl verilir?    ^ Sayfa başı

  • Her ürünün yanındaki "Sepete Ekle" düğmesini tıklayarak sipariş verebilirsiniz. Siparişlerinizi alışveriş sepetinizde biriktirebilir, adetlerini değiştirebilir ya da bazılarından vazgeçebilirsiniz. Alışveriş sepetinizden çıkartmak istediğiniz ürünlerin adetlerini sıfırlamanız gerekir. Bu işlemden sonra "Yeniden Hesapla" düğmesine basarak alışveriş sepetinizin son durumunu görebilirsiniz. Sepetinizdeki ürünler kesin sipariş anlamına gelmez. Ancak "Satın Alıyorum" düğmesini tıkladıktan sonra satın alma işlemi başlar.

Alternatif Alıcı Bilgileri    ^ Sayfa başı

  • Sitemizden verdiğiniz siparişlerde, "Teslimat Bilgileri " kısmında "Yeni Teslimat/Fatura" kısımları dikkatle doldurulmalıdır. Siparişlerinizi, belirlediğiniz alternatif alıcıların ancak kimlik ibrazı karşılığında teslim alabileceğini unutmayınız.

Kargo Ücretleri    ^ Sayfa başı

  • 135 TL ve üzerindeki yurtiçi siparişlerinizde kargo bedeli tarafımızdan ödenir. 
  • 135 TL'nin altındaki yurtiçi siparişlerde kargo bedeli faturanıza 9.90 TL olarak eklenir.
  • İade sonrası satın aldığınız ürünlerin toplam bakiyesi 135 TL üzerindeyse kargo ücreti iade edilir. 
  • Toplam bakiyenin altındaki iade işlemlerinde hiçbir şekilde kargo ücreti iade edilmez.


Üye olun    ^ Sayfa başı

  • Sitemizde indirimli alışveriş yapabilmek için sitemize üye olmanız gerekiyor. Bunun için bir form doldurmanız ve kendinize ait bir şifre seçmeniz yeterli.
  • Üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz fakat sitemizdeki çeşitli avantajlarımızdan (Eski ve yeni siparişlerin takibi, indirim ve kampanyalardan erken haberdar olma vb.) faydalanmak için üye olmanız ve Aydınlatma Metninde yazan Reklam ve Duyuru onayı vermeniz gerekmektedir.

Kredi Kartı ile Ödeme    ^ Sayfa başı

  • Kredi kartıyla yaptığınız ödemelerde kart bilgileriniz yalnızca bankanızla sizin aranızda kalır. "Kom Tekstil ve Konfeksiyon Sanayi A.Ş." işlemlerin hiçbir aşamasında kredi kartı bilgilerinizi göremez veya kaydedemez. Tüm işlem Bankanızla sizin aranızda gerçekleşir.

Bilgileriniz ve Gizlilik    ^ Sayfa başı

  • Üyelerimizin bilgileri kesinlikle üye onayı olmadan üçüncü şahıslara verilmez.


EFT/Banka Havalesi    ^ Sayfa başı

  • Garanti Bankası
  • Şube: Şişli Şube (152)
  • Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
  • IBAN: TR11 0006 2000 1520 0006 2920 56

  • Akbank
  • Şube: Rumeli Caddesi (432)
  • Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
  • IBAN: TR84 0004 6004 3288 8000 0959 50

  • Yapıkredi
  • Şube: Gunesli Medya (685)
  • Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
  • IBAN: TR71 0006 7010 0000 0073 0534 00

  • İşbank
  • Şube: Çarşı- Gunesli Kurumsal (1383)
  • Hesap Sahibi: Kom Tekstil Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi
  • IBAN: TR09 0006 4000 0011 3830 048339

Üyelikten ayrılma    ^ Sayfa başı

  • Üyelikten ayrılmak için "İletişim" sayfasına gitmeniz ve buradaki "İletişim formu" ile iptal isteğinizi ve üyelik bilgilerinizi bize göndermeniz yeterlidir.

Şifre hatırlatma    ^ Sayfa başı

  • Eğer şifrenizi unuttuysanız Şifre Hatırlat sayfamızı kullanarak kısa sürede şifrenize ulaşabilirsiniz.

Şifre değiştirme    ^ Sayfa başı

  • Herhangi bir nedenle şifrenizi değiştirmek istiyorsanız "Üyelik Bilgilerim" sayfasına girerek buradaki "Şifremi değiştirmek istiyorum"a tıklamanız yeterli. Gelen sayfada yeni şifrenizi yazarak "Gönder" düğmesine tıkladığınız takdirde değişiklik gerçekleşmiş olacaktır.

Siparişin faturalandırılması    ^ Sayfa başı

  • E-faturanız kayıtlı e-posta adresiniz esas alınarak e-posta ile gönderilecektir. Liste fiyatlarına KDV dahildir ve faturalandırma da KDV dahil olarak yapılır.

Siparişim elime ne zaman ulaşır?    ^ Sayfa başı

  • Sitemizden alışveriş yapan siz kredi kartı sahiplerinin güvenliği için siparişinizi verdiğiniz andan itibaren ödeme/fatura bilgilerinin kontrolü gerçekleşmektedir. Bu yüzden, siparişinizin tedarik ve teslimat aşamasına gelebilmesi için öncelikle siparişinizin ödeme / fatura bilgilerinin doğruluğunun banka tarafından onaylanması gereklidir. Onayın sağlıklı olarak alınması halinde, iş günleri içinde saat 14:00 e kadar, aynı gün içinde kargoya verilir. Siparişleriniz kargoya teslim edildikten sonra İstanbul içine en geç 2 iş günü, İstanbul dışına en geç 4 iş günü içinde ulaştırılacaktır. Çalışma saatlerimiz haftaiçi 07:30-17:30 arasındadır.

Haftasonu Siparişleri    ^ Sayfa başı

  • Cumartesi, pazar veya resmi tatil günleri yapılan siparişler tatil gününden sonraki ilk iş günü işleme alınarak sevkiyat yapılacaktır.

Yurtdışı Siparişler    ^ Sayfa başı

  • Sitemizden yurtdışı ve KKTC'ye sipariş verilememektedir. Siparişlerinizi +90 (212) 639 72 26 numaralı telefona veya @kom.com.tr adresine gönderebilir ve bilgi alabilirsiniz.

Hatalı / Eksik Teslimat    ^ Sayfa başı

  • Teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz. Çalışma saatlerimiz haftaiçi 07:30-17:30 arasındadır.

Sipariş iptal işlemleri    ^ Sayfa başı

  • Siparişler, en geç aynı iş günü içerisinde saat 14:00' a kadar iptal edilebilir. Saat 14:00'den sonra verildiği için bir sonraki iş gününe sarkan siparişler ise bir sonraki gün saat 14.00'e kadar iptal edilebilir. İptal işlemi (0212) 639 72 26 no. lu telefon veya musteri@kom.com.tr adresine isim, soyadı ve sipariş no bildirilerek yapılabilir.

İade işlemleri ve Politikamız    ^ Sayfa başı

  • Değişim ve iade işlemlerinde MNG Kargo Doğusan şubesi 249432150 adres tanımlı kod numarası ile gönderim yapabilirsiniz.
  • Firmamız iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edebilirsiniz.
  • İade etmek üzere gönderdiğiniz ürünlerde tam olması gereken öğeleri aşağıda bulabilirsiniz. Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir:
  • * Ürünün eksiksiz ve hasarsız durumdaki kutusu ve/veya ambalajı,
  • * Varsa standart aksesuarları,
  • * Tarafınıza gönderilen faturanın iade kısmı doldurulmuş imzalı olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
  • Hijyen kurallarını aşarak kadın ve erkek alt iç giyimlerde yapılan denemelerde ürün değişimi yapılamaz.
  • Mayo deneme sürecinde ağ kısmındaki hijyen bantları asla çıkarılmamalıdır. Aksi halde değişim yapılmaz.
  • KOM mağazalarında sadece ürün değişimi yapılmaktadır. İade işlemi sadece Online satış üzerinden yapılmaktadır.
  • İnternet Sitemizden ya da KOM Mağazalarımızdan alınan ürünlerin değişimi ve iadesi Bayi Mağazalarımızdan yapılamamaktadır.
  • Bayi Mağazalarımızdan aldığınız ürünlerin değişimi ve iadesi ise yalnızca ürünü satin aldığınız mağazadan yapılabilmektedir.
  • www.kom.com.tr'de ürün değişimi sadece aynı ürünün renk ve bedenlerinde gerçekleşmektedir. Farklı ürünle değişim yapılamaz.
  • Taşıma sırasında oluşmuş hasar, kargo firması tarafından telafi edilir. Paketi teslim almadan tutanak tutturulması önerilir.

Adres Bilgileri    ^ Sayfa başı

  • Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres ve telefon bilgilerinizi mümkün olduğu kadar açık yazınız. Üyelik işlemleri sırasında bildirdiğiniz adres ile siparişinizin teslim edilmesini istediğiniz adres farklı ise sipariş formunu doldururken bu konuya dikkat ediniz.